TEKSTI: Timo Riihentupa
Brand ID Hamari Group Oy on Verkkokauppa.com:in tukena, kun yrityksen myymälöiden sähköistä hinnannäyttö -järjestelmää uudistetaan.
Verkkokauppa.comin myymälässä otettiin ”sähköiset hintalaput” ensimmäisen kerran käyttöön jo vuonna 2004.
Olemme halunneet olla edelläkävijöitä ja reagoida nopeasti hinnanmuutoksiin. Sloganimme on Todennäköisesti aina halvempi. Käytännössä vastaamme tähän lupaukseen sähköisellä hinnannäytöllä, sanoo Verkkokauppa.comin myymälöiden myyntijohtaja Teemu Puikkonen.
Sähköinen hinnannäyttö eli ESL-järjestelmät ovatkin osoittautuneet erinomaisiksi tavoiksi palvella asiakkaita. Tulevaisuudessa kehitys tarjoaa entistäkin enemmän mahdollisuuksia.
Kaupasta hakemasi tuote saattaa löytyä hetkessä, kiitos ESL-järjestelmän, joka auttaa sinua etsimäsi tuotteen löytämisessä.
Voimme metrin tarkkuudella ilmoittaa tuotteen sijainnin, ja mahdollisesti tuoda ledin vilkuttamisen asiakkaidenkin käyttöön. Painat nappia, minkä jälkeen hakemasi tuote alkaa vilkkua, sanoo Verkkokauppa.comin Roni Öberg yhtiön uudesta ESL-järjestelmä Priceristä.
EDELLÄKÄVIJÄ LUOTTAA BRAND ID HAMARI GROUPIIN
Verkkokauppa.comin ja Brand ID Hamari Group Oy:n yhteistyö alkoi, kun Suomen suurin verkkokauppa haki uutta ESL-järjestelmää.
Yksi teknologinen kulma, jota halusimme tarjota, oli automaattinen sijaintitieto. Pricer valikoitui kumppaniksi toimintavarmuuden ja paikannuksen toimivuuden takia, Öberg kertoo.
Pricer Ab on globaali markkinajohtaja digitaalisessa hinnannäytössä. Pricer-järjestelmän partneri Suomessa on ollut Hamari Group Oy. Yhtiö on syksystä 2021 asti ollut osa Brand ID Groupia.
Brand ID Hamari Group Oy uskoo kuluttajakaupan digitaalisten järjestelmien tulevaisuuteen, sillä se avaa kuluttajakauppaan paljon uusia mahdollisuuksia.
Verkkokauppa.comissa se tiedetään hyvin tarkkaan.
Sähköinen hinnannäyttö on ollut osa sitä, miksi olemme erittäin kilpailukykyisiä, sanoo Teemu Puikkonen.
Tulevaisuudessa ESL-järjestelmien kehitys tarjoaa entistäkin enemmän mahdollisuuksia.