MESSUT JA TAPAHTUMAT
Suunnittelemme ja toteutamme messuosastot ja tapahtumien ilmeratkaisut.
Millainen on hyvä messuosasto?
Hyvä kello kauas kuuluu, sanotaan. Hyvällä messuosastolla näkyy yrityksen tai brändin arvot – jo kaukaa. Messuosasto pönkittää yrityskuvaa ja kun homma osuu maaliin, tuotteesta tai yrityksestä syntyvä mielikuva on yrityksen tavoitteiden mukainen. Sama pätee itse asiassa myös tapahtumiin, vaikka niiden suhteen asiaa harvemmin mietitään yhtä tarkasti.
Näyttävä, näyttävä, näyttävä
Mitään näistä ei kuitenkaan tapahdu, jos messuosasto menee kovassa messukilpailussa kävijöiden silmien ohi: yritystä tai tuotetta on vaikea päästä esittelemään, jos ihmisvirta vilisee toisaalle. Siksi messuosaston tärkein tehtävä on herättää kiinnostusta. Ja keskimäärin se tarkoittaa sitä, että messuosaston on oltava näyttävä ja erottuva. Se voi näkyä visuaalisuudessa tai persoonallisessa muotoilussa – tai molemmissa.
Vangitse katseet ja herätä messukävijöiden tunteet. Pyri siihen, että heidän sisällä läikähtää.
Joustavat messuosastot suunnittelusta asennukseen
Tarjoamme vaivattoman ja kokonaisvaltaisen palvelun joustaviin ja suorastaan nerokkaisiin messuosastoihin ja tapahtumien ilmeisiin – suunnittelusta asennukseen. Suunnittelemme ja toimitamme kokonaisten yksilöllisten messuosastojen lisäksi esimerkiksi messutiskit, pop up -seinät, mainostelineet, roll-upit ja messumatot. Lisäilmettä messuosastoille saat esimerkiksi lipputelineillä, messujulisteilla ja esitetelineillä.
Pienet, keskikokoiset, isot ja valtavat messuosastot ovat kaikki tasa-arvoisesti meidän heiniämme. Voimme suunnitella yrityksellesi tai brändillesi messuosaston tai toteuttaa valmiin suunnitelmasi täysin toiveidesi mukaisesti.
Älä anna messukävijöiden kävellä onnesi ohi. Ota meihin yhteyttä!
Tapahtumailme menee tunteisiin
Tapahtumailme on lyhytkestoinen visuaalisen ilmeen kampanja. Usein ajattelemme, että sen tehtävänä on kertoa tapahtuman sisällöstä, teemoista ja ajankohdasta. Toki niinkin. Sen tehtävänä on kuitenkin myös herättää tunteita: synnyttää mielikuvia ja fiiliksiä, parhaimmillaan jopa sitouttaa brändiin ja saada puhumaan tapahtumasi puolesta.
Onnistunut tapahtumailme paitsi houkuttelee myös toimii osana tapahtuman kokonaisviestintää ja kampanjaa.
Messuosastot ja tapahtumailmeet
- Näyttää yrityksen, brändin tai tapahtuman arvot
- Vahvistaa yrityskuvaa tai tapahtumabrändiä
- Herättää kiinnostusta
- Suunnittelu, toteutus ja valtakunnallinen asennus