• Oletko sinä uusi työntekijämme? Liity innostavaan tiimiimme!

Brand ID:n avainjuttu on tiimityö. Ja asenne. Koulutamme työtehtäviin ja ruokimme haluasi oppia uutta. Tekemisen kulttuuri ja asioiden yhdessä kehittäminen pienin askelin sujuvammaksi näkyy esimerkiksi siinä, että jokaisen idea on arvokas.

Me brändiläiset olemme rehtejä, avoimia, reippaita ja yhteistyövalmiita tiimipelaajia niin toisillemme kuin asiakkaillemme. Huumorintajuisiksikin meitä on joskus sanottu. Taisi olla vuosi 2019, ehkä huhtikuussa.

Olemme kasvava yritys, mikä tarkoittaa että toiminta kehittyy ja tuo tullessaan mielenkiintoisia työtehtäviä myös tulevaisuudessa. Vakavaraisena yrityksenä voimme tarjota monipuolisen urapolun kehittymiselle ja etenemiselle.

MYYNTIASSISTENTTI (2 paikkaa) HYVINKÄÄ

Myyntiassistentti (2 paikkaa)

Haemme nyt branding -liiketoimintaamme kahta reipasta ja toimeen tarttuvaa MYYNTIASSISTENTTIA Hyvinkäälle. Kyseessä ovat määräaikaiset vanhempainvapaan sijaisuudet ja työsuhteet solmitaan heinäkuun 2025 loppuun asti.

Myyntiassistenttina toimit myyjiemme tukena ja tehtäviisi kuuluvat mm. tilausten käsittely, puhelinvaihteen hoito, ostotilausten laadinta sekä laskutus. Avustat myös pienempien tarjousten tekemisessä. Meillä pääset osaksi tiivistä työyhteisöämme, jossa tuemme toinen toisiamme ja työkaverin apua on aina saatavilla. Työpisteesi sijaitsee toimistollamme Hyvinkäällä ja lisäksi osittainen etätyö on meillä mahdollista.

Millaista työkaveria etsimme? Henkilönä olet toimelias, aikaansaava ja pystyt reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin. Tartut rohkeasti toimeen ja sinulla on kyky pitää langat käsissäsi hektisessäkin ympäristössä. Työskentelet tärkeänä osana tiimiämme, jossa arvostamme positiivista asennetta ja hyviä kommunikointitaitoja. Toivomme, että suhtaudut innolla vastuullesi annettuihin tehtäviin ja viet ne huolellisesti loppuun saakka. Reipas asenne ja kyky omaksua uusia asioita ovat avaintekijöitä tässä tehtävässä onnistumiselle. Kaupallisen alan koulutus (esim. merkonomi) ja/tai kokemus vastaavista tehtävistä ovat toki eduksi, mutta eivät kuitenkaan välttämättömiä. Meidän puolestamme voit hyvin olla urasi alkutaipaleella. Myyntiassistentin työ edellyttää sujuvaa suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa sekä hyvää tietoteknistä osaamista. Englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Mitä me tarjoamme sinulle?

Vakaan ja nopeasti kehittyvän organisaation sekä tunnetun brändin tuen työllesi

Monipuolisen tehtäväkokonaisuuden

Kattavan perehdytyksen

Ammattitaitoisen tiimin tuen

Kokoaikaisen ja säännöllisen työn (arkisin päivätyö)

Kiinteän kuukausipalkan osaamisen ja kokemuksen mukaan

Työterveyshuollon palvelut sekä tukea vapaa-ajan toimintaan

Lisätietoja tehtävästä antaa myynnin operatiivinen päällikkö Katriina Väisänen p. 044 981 7550 tai katriina.vaisanen@brandid.fi torstaina 2.5. klo 15-16 ja maanantaina 6.5. klo 11-12. Odotamme kuulevamme sinusta lisää! Jätä cv ja hakemuskirje palkkatoiveineen (katariina.vaisanen@brandid.fi tai rekry@brandid.fi) tiistaihin 7.5.2024 mennessä – täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.  


Voit myös jättää meille avoimen hakemuksen! Kerro itsestäsi, osaamisestasi ja toiveistasi.

    Haluatko Brändiläiseksi? Jätä avoin hakemus

    Mikäli avoimia paikkoja ei juuri tällä hetkellä ole, voit aina lähettää meille myös avoimen hakemuksen.

    Hakemus on voimassa 3 kuukautta lähetyshetkestä. Lisätietoja löydät Brand ID:n tietosuojaselosteesta »