Päämääränä on asiakas, joka saa parasta laatua joustavasti.
Kotimaisuus ja vastuullisuus ovat Brand ID:n, porilaislähtöisen perheyrityksen tärkeitä arvoja.
Kotimaisuus ja vastuullisuus ovat Brand ID:n, porilaislähtöisen perheyrityksen tärkeitä arvoja.
Vahvat brändit erottuvat muista ja vahvistavat koko yrityksen liiketulosta ja markkina-arvoa.
Vahvat brändit erottuvat muista ja vahvistavat koko yrityksen liiketulosta ja markkina-arvoa.
Kahden suuren, Sodastreamin ja PepsiCo:n, yhteistyö lanseerattiin 360 asteen kampanjalla koko Suomeen.
1. Järjestäjä Brand ID Oy, Raumanjuovantie 2, 28100 PORI, Y-tunnus 0419109-4. 2. Osallistumisaika Arvontaan voi osallistua ajalla 13.02-28.02.2023 3. Osallistuminen Arvontaan voivat osallistua kaikki Suomessa asuvat luonnolliset henkilöt. Osallistumisoikeutta ei kuitenkaan ole niiden yritysten työntekijöillä ja heidän perheenjäsenillään, jotka ovat olleet tekemisissä tämän arvonnan järjestelyjen kanssa. Kilpailuun osallistutaan Brand ID Oy:n Linkedin, Instagram sekä Facebook
Liiketoiminnan kokonaisvaltainen kehittäminen ei voi rajoittua vain osaan arvoa lisäävistä toiminnoista.
Porilainen Brand ID Group* on kasvanut vahvasti viimeisten kuuden vuoden aikana ja kolminkertaistanut liikevaihtonsa.
Sähköinen hinnannäyttö päivittää tuote- ja hintatiedot kaupan hyllynreunaan salamannopeasti.
Brand ID Hamari Group Oy on Verkkokauppa.com:in tukena, kun yrityksen myymälöiden sähköistä hinnannäyttö -järjestelmää uudistetaan.