InVue-suojauksen avulla esimerkiksi elektroniikkaosaston mallilaitteet pysyvät
järjestyksessä ja omilla paikoillaan. Henkilökunta voi keskittyä asiakaspalveluun, eikä
asiakas kiinnitä hienovaraiseen tuotesuojaukseen edes huomiota
Painetut laatikot ja tuotepakkaukset ovat kätevä tapa ylläpitää brändin arvokkuutta ja erottuvuutta
–Valmistamme venekansituotteita Smartdeck-tuotemerkillä. Niiden kysyntä on jatkuvassa kasvussa ja meillä on Euroopassa vahva markkina-asema. USA on maailman suurin venemarkkina, joten tuotantolaitos siellä on looginen seuraava kasvuaskel. Osaamistamme arvostetaan maailmalla.
Maailmanlaajuisten haasteiden keskelläkin yhteistyö Brand ID:n kanssa toimii hienosti. Tuemme jatkuvasti toistemme liiketoimintaa. He ovat olleet enemmän kuin avuliaita useaan otteeseen, Warehouse & Supply Chain Senior Manager Michał Turowski kiittelee.
Brand ID valmistaa ja toimittaa Valtralle hightech-tuotteita vaativiin olosuhteisiin: 3D-merkkejä, logoja, alumiinisia tyyppikilpiä, erilaisia tarroja ja ohjausyksiköiden paneeleja. – Tällä hetkellä valmistamme useita kymmeniä traktoreita päivässä.
Päämääränä on asiakas, joka saa parasta laatua joustavasti.
Brand ID:n asiakaspalvelu kiteytti tavoitteensa lauseeseen ”Haluamme vilpittömästi olla asiakkaamme paras kumppani.”
Sitten alkoi tapahtua. Tiimityö tiivistyi, turhat ja päällekkäiset toimet karsittiin. Aikaa vapautui sekä myyntityölle että asiakaspalvelulle, ja hyöty valuu suoraan asiakkaalle.
Proudly Printed in Finland -merkillä halutaan tuoda esiin kotimaisen työn merkitystä. Fespan lanseeraama ydinviesti on: Me painamme ja tuotamme suomalaisia tuotteita suomalaisille.
Tuotemerkin saavat käyttöönsä yritykset, jotka ovat yli 50-prosenttisesti suomalaisessa omistuksessa ja maksavat veronsa Suomeen. Yrityksen tuotannosta ja muista toiminnoista vähintään 2/3 tulee olla Suomessa.
Vahvat brändit erottuvat muista ja vahvistavat koko yrityksen liiketulosta ja markkina-arvoa.
Vahvat brändit erottuvat muista ja vahvistavat koko yrityksen liiketulosta ja markkina-arvoa.
Kahden suuren, Sodastreamin ja PepsiCo:n, yhteistyö lanseerattiin 360 asteen kampanjalla koko Suomeen.
Liiketoiminnan kokonaisvaltainen kehittäminen ei voi rajoittua vain osaan arvoa lisäävistä toiminnoista.