• MERKITTÄVIÄ TARINOITA

    Brand ID tarjoaa yrityksille ja brändeille mahdollisuuden erottautua kilpailijoistaan pysyvästi. Tutustu asiakkaiden menestystarinoihin.

ponsse

Metsäkoneiden brändäyksiä vuosikymmenten yhteistyöllä

Brand ID:n merkintätuotteet kestävät Siperian pakkasesta tropiikin lämpöön.

old_el

Myyntitelineitä ja pakkauksia elintarviketeollisuuden tarpeisiin

Conaxess Trade luottaa Brand ID:n esillepano- ja pakkausosaamiseen.

K_citymarket_nokia

HYPERMARKETIN UUSI ELÄMÄ

Brand ID valmisti ja toteutti Nokian K-Citymarketin hehtaarimyymälän uudistuksen. OSANA VALTAKUNNALLISTA UUDISTUSTA K-Citymarket on Kesko Oyj:n hypermarket-ketju. K-Citymarket tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. Ketjuun kuuluu 81 kauppaa. K-Citymarket-ketju toimii tiiviissä yhteistyössä itsenäisten kauppiasyritt jien kanssa. Ketjun hypermarket-konsepti ja lähes kaikki K-Citymarketit uudistetaan vuosina 2015–2019. LISÄTOIVEET SAATIIN MAALIIN LENNOSTA Brand ID oli

brand-id-iskelma4

NÄYTTÄVÄT MAINOSMATERIAALIT RADIOKANAVILLE JA FESTIVAALEILLE

Brand ID:n suunnitteluosaamisen ansiosta Suomen suurin radiotalo voi käyttää painomateriaaleissaan erottuvia erikoispintoja ja -muotoja.

HalpaHalli

UUSI ILME KAUPPAKETJULLE

Brand ID toteutti Suomen kaikkien HalpaHalli-myymälöiden yhteisen ilmeuudistuksen.

SILVER-VENEET

MERKINNÄT KYLJESTÄ KYLKEEN

Brand ID:n ratkaisut kestävät haastavissa meriolosuhteissa.

LA3_Commander

MOOTTORIKELKKOJEN BRÄNDI-IMAGOA RAKENTAMASSA

Brand ID:n design-teippaukset tarjoavat pitävää laatua myös pohjoisiin ääriolosuhteisiin.

VERKKOKAUPPA.COM ON SÄHKÖISEN HINNANNÄYTÖN EDELLÄKÄVIJÄ

Brand ID Hamari Group Oy on Verkkokauppa.com:in tukena, kun yrityksen myymälöiden sähköistä hinnannäyttö -järjestelmää uudistetaan. Verkkokauppa.comin myymälässä otettiin ”sähköiset hintalaput” ensimmäisen kerran käyttöön jo vuonna 2002. Olemme halunneet olla edelläkävijöitä ja reagoida nopeasti hinnanmuutoksiin. Sloganimme on Todennäköisesti aina halvempi. Käytännössä vastaamme tähän lupaukseen sähköisellä hinnannäytöllä, sanoo Verkkokauppa.comin myymälöiden myyntijohtaja Teemu Puikkonen. Sähköinen hinnannäyttö eli ESL-järjestelmät

ROCLA

TRUKKEJA BRÄNDÄTYLLÄ KUOSILLA

Brand ID työskentelee osana trukkien tuotekehitystä, varmistaen asiakkaan toiminnallisen ja visuaalisen laadun nousun.

SMARTDECK™

Euroopan suurin venelehti testasi 23 kansimateriaalia ja valitsi Brand ID:n Smartdeckin testin voittajaksi.

Kauppaporvarin 1. apteekki

Raahelainen apteekki integroi kassa- ja apteekkijärjestelmänsä Pricer ESL -hintanäyttöjärjestelmään.

Maailman parasta ruokakauppaa kehittämässä

Maailman parhaaksi ruokakaupaksi valitussa myymälässä erikoisratkaisut vaativat innovatiivisuutta ja reagointikykyä koko tiimiltä – ja asiakkaalta.

Toimiva ja viihtyisä hypermarket

Laadukas ja viimeistelty miljöö ohjaa hypermarketin asiakasvirtaa. Isossa myymälässä Brand ID Fenix Sign Oy:n tuotannon ja asennuksen yhteistyö on saumatonta.

Hintanäytöt helpottavat apteekin arkea

Digitaaliset hintanäytöt helpottavat apteekin arkea. Kampanjahinnat ja muut tarjoustuotteiden hinnat päivittyvät Pricerin ESL-näyttöihin automaattisesti.

Esittelylaitteilla syntyy asiakaskokemus

DNA Kaupassa laitteiden esillepanon design ja toimivuus ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Brand ID Fenix Sign Oy:n edustamat InVue-tuotteet ovat alansa kärkeä.

IKH Konala

IKH-myymälä Helsingin Konalassa luottaa digitaalisiin hintanäyttöihin.

Kuplivat osastot keräävät huomiota kautta maan

Kahden suuren, Sodastreamin ja PepsiCo:n, yhteistyö lanseerattiin 360 asteen kampanjalla koko Suomeen. Tuttu hoviräätäli, Brand ID Display & Packaging Oy, näytti kyntensä ja vastasi moniin maailmanjättien vaatimuksiin. Esimerkiksi myymälämateriaalien koon tuplaaminen, jopa triplaaminen saatiin ajallaan maaliin. Aidot Pepsi-juomatiivisteet tulivat Sodastreamin Suomen valikoimiin huhtikuussa. Tähän tarvittiin luonnollisesti näyttävät kampanjamateriaalit, jotka toteutti ja toimitti Suomen eri puolille

Ultra_Action_Park

Sisäleikkipuiston ilme nollasta

Brand ID valmisti ja toteutti sisäleikkipuisto Ultra Action Parkille brändi-ilmeen.