Brand ID:n merkintätuotteet kestävät Siperian pakkasesta tropiikin lämpöön.
Conaxess Trade luottaa Brand ID:n esillepano- ja pakkausosaamiseen.
Brand ID valmisti ja toteutti Nokian K-Citymarketin hehtaarimyymälän uudistuksen. OSANA VALTAKUNNALLISTA UUDISTUSTA K-Citymarket on Kesko Oyj:n hypermarket-ketju. K-Citymarket tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. Ketjuun kuuluu 81 kauppaa. K-Citymarket-ketju toimii tiiviissä yhteistyössä itsenäisten kauppiasyritt jien kanssa. Ketjun hypermarket-konsepti ja lähes kaikki K-Citymarketit uudistetaan vuosina 2015–2019. LISÄTOIVEET SAATIIN MAALIIN LENNOSTA Brand ID oli
Brand ID:n suunnitteluosaamisen ansiosta Suomen suurin radiotalo voi käyttää painomateriaaleissaan erottuvia erikoispintoja ja -muotoja.
Brand ID toteutti Suomen kaikkien HalpaHalli-myymälöiden yhteisen ilmeuudistuksen.
Brand ID:n ratkaisut kestävät haastavissa meriolosuhteissa.
Brand ID:n design-teippaukset tarjoavat pitävää laatua myös pohjoisiin ääriolosuhteisiin.
Brand ID Hamari Group Oy on Verkkokauppa.com:in tukena, kun yrityksen myymälöiden sähköistä hinnannäyttö -järjestelmää uudistetaan. Verkkokauppa.comin myymälässä otettiin ”sähköiset hintalaput” ensimmäisen kerran käyttöön jo vuonna 2002. Olemme halunneet olla edelläkävijöitä ja reagoida nopeasti hinnanmuutoksiin. Sloganimme on Todennäköisesti aina halvempi. Käytännössä vastaamme tähän lupaukseen sähköisellä hinnannäytöllä, sanoo Verkkokauppa.comin myymälöiden myyntijohtaja Teemu Puikkonen. Sähköinen hinnannäyttö eli ESL-järjestelmät
Brand ID työskentelee osana trukkien tuotekehitystä, varmistaen asiakkaan toiminnallisen ja visuaalisen laadun nousun.
Euroopan suurin venelehti testasi 23 kansimateriaalia ja valitsi Brand ID:n Smartdeckin testin voittajaksi.
Raahelainen apteekki integroi kassa- ja apteekkijärjestelmänsä Pricer ESL -hintanäyttöjärjestelmään.
Maailman parhaaksi ruokakaupaksi valitussa myymälässä erikoisratkaisut vaativat innovatiivisuutta ja reagointikykyä koko tiimiltä – ja asiakkaalta.
Laadukas ja viimeistelty miljöö ohjaa hypermarketin asiakasvirtaa. Isossa myymälässä Brand ID Fenix Sign Oy:n tuotannon ja asennuksen yhteistyö on saumatonta.
Digitaaliset hintanäytöt helpottavat apteekin arkea. Kampanjahinnat ja muut tarjoustuotteiden hinnat päivittyvät Pricerin ESL-näyttöihin automaattisesti.
DNA Kaupassa laitteiden esillepanon design ja toimivuus ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Brand ID Fenix Sign Oy:n edustamat InVue-tuotteet ovat alansa kärkeä.
IKH-myymälä Helsingin Konalassa luottaa digitaalisiin hintanäyttöihin.
Kahden suuren, Sodastreamin ja PepsiCo:n, yhteistyö lanseerattiin 360 asteen kampanjalla koko Suomeen. Tuttu hoviräätäli, Brand ID Display & Packaging Oy, näytti kyntensä ja vastasi moniin maailmanjättien vaatimuksiin. Esimerkiksi myymälämateriaalien koon tuplaaminen, jopa triplaaminen saatiin ajallaan maaliin. Aidot Pepsi-juomatiivisteet tulivat Sodastreamin Suomen valikoimiin huhtikuussa. Tähän tarvittiin luonnollisesti näyttävät kampanjamateriaalit, jotka toteutti ja toimitti Suomen eri puolille
Brand ID valmisti ja toteutti sisäleikkipuisto Ultra Action Parkille brändi-ilmeen.