Brand ID:n merkintätuotteet kestävät Siperian pakkasesta tropiikin lämpöön.
Conaxess Trade luottaa Brand ID:n esillepano- ja pakkausosaamiseen.
Brand ID valmisti ja toteutti Nokian K-Citymarketin hehtaarimyymälän uudistuksen. OSANA VALTAKUNNALLISTA UUDISTUSTA K-Citymarket on Kesko Oyj:n hypermarket-ketju. K-Citymarket tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. Ketjuun kuuluu 81 kauppaa. K-Citymarket-ketju toimii tiiviissä yhteistyössä itsenäisten kauppiasyritt jien kanssa. Ketjun hypermarket-konsepti ja lähes kaikki K-Citymarketit uudistetaan vuosina 2015–2019. LISÄTOIVEET SAATIIN MAALIIN LENNOSTA Brand ID oli
Brand ID:n suunnitteluosaamisen ansiosta Suomen suurin radiotalo voi käyttää painomateriaaleissaan erottuvia erikoispintoja ja -muotoja.
Brand ID toteutti Suomen kaikkien HalpaHalli-myymälöiden yhteisen ilmeuudistuksen.
Brand ID:n ratkaisut kestävät haastavissa meriolosuhteissa.
Brand ID:n design-teippaukset tarjoavat pitävää laatua myös pohjoisiin ääriolosuhteisiin.
Brand ID työskentelee osana trukkien tuotekehitystä, varmistaen asiakkaan toiminnallisen ja visuaalisen laadun nousun.
Euroopan suurin venelehti testasi 23 kansimateriaalia ja valitsi Brand ID:n Smartdeckin testin voittajaksi.
Maailman parhaaksi ruokakaupaksi valitussa myymälässä erikoisratkaisut vaativat innovatiivisuutta ja reagointikykyä koko tiimiltä – ja asiakkaalta.
Laadukas ja viimeistelty miljöö ohjaa hypermarketin asiakasvirtaa. Isossa myymälässä Brand ID Fenix Sign Oy:n tuotannon ja asennuksen yhteistyö on saumatonta.
DNA Kaupassa laitteiden esillepanon design ja toimivuus ovat asiakaskokemuksen ytimessä. Brand ID Fenix Sign Oy:n edustamat InVue-tuotteet ovat alansa kärkeä.
IKH-myymälä Helsingin Konalassa luottaa digitaalisiin hintanäyttöihin.
Kahden suuren, Sodastreamin ja PepsiCo:n, yhteistyö lanseerattiin 360 asteen kampanjalla koko Suomeen. Tuttu hoviräätäli, Brand ID Display & Packaging Oy, näytti kyntensä ja vastasi moniin maailmanjättien vaatimuksiin. Esimerkiksi myymälämateriaalien koon tuplaaminen, jopa triplaaminen saatiin ajallaan maaliin. Aidot Pepsi-juomatiivisteet tulivat Sodastreamin Suomen valikoimiin huhtikuussa. Tähän tarvittiin luonnollisesti näyttävät kampanjamateriaalit, jotka toteutti ja toimitti Suomen eri puolille
Brand ID valmisti ja toteutti sisäleikkipuisto Ultra Action Parkille brändi-ilmeen.