Myymälämateriaalit
Myymälämateriaalit tarjoavat lisänäkyvyyttä tuotteille tai kampanjoille.
Laaja valikoima myymälämateriaaleja
Myyntitelineiden lisäksi asiakas saa Brand ID:ltä myös muita myymälämateriaaleja. Näitä ovat esimerkiksi myymälämarkkinoinnissa käytettävät hyllypuhujat, julisteet, hyllypäätyjen mainosnauhat, muoviset tarrat ja muu myyntimateriaali.
Kun haluat tuotteellesi tai kampanjallesi näkyvyyttä, laajan valikoiman myymälämateriaalimme lattiatarroista hyllynpäätyihin auttaa tuotteesi esiin tuomisessa.
Myymälämateriaalivalikoimaamme kuuluvat myös esimerkiksi pop upit ja hälyportit, lavanauhat, lavakulmat ja viirinauhat.
Myymälämateriaalien valikoitu ja lyhyt oppimäärä
Hyllypuhuja on helppokäyttöinen, edullinen ja toimiva keino viedä asiakkaan huomio ja saada tuote erottumaan.
Mainosnauha on kätevä tapa piristää myymälätiloja halutuilla tunnusväreillä tai muulla visuaalisuudella.
Hyllynpääty on oikeastaan oma myyntitelinetyyppinsä. Sitä voidaan koristaa esimerkiksi 3D-ulokkeilla, jotka nostavat huomioarvoa ja tekevät tuotteista entistä houkuttelevamman.
Pop up on pieneen tilaan menevä, nopeasti ja helposti kasattava mainosteline.
Hälyportti on myymälän sisäänkäynnillä sijaitseva varkaudenestolaite, jonka päälle voi “huputtaa” pystysuoran markkinointitelineen.
Lavanauha on rullatavaraa, jonka voi pyörittää kätevästi lavojen ympärille brändinäkyvyyden nimissä.
Lavakulma on informatiivinen ja myyntiä edistävä, nimensä mukainen kulma myyntilavassa.
Viirinauha koristelee ja tuo väriä myymälään sekä tiedottaa tai muistuttaa esimerkiksi kampanjasta.
Myymälämateriaalit
- Näkyvyyttä tuotteelle tai kampanjalle
- Hyllypuhujat
- Julisteet
- Hyllypäätyjen mainosnauhat
- Muoviset tarrat
- Jne.