Brand ID toteutti Suomen kaikkien HalpaHalli-myymälöiden yhteisen ilmeuudistuksen.
VÄHITTÄISKAUPPAA PÄIVITTÄISEEN ELÄMISEEN
Kotimainen HalpaHalli on perheyhtiö, joka on toiminut vähittäiskaupan alalla jo 50 vuotta. Yrityksen toiminta-ajatus on säilynyt samana alkuajoista lähtien: HalpaHallin tehtävänä on palvella asiakkaitaan iloisen ja palvelualttiin henkilökunnan voimin laadukkailla, jokapäiväiseen elämiseen tarvittavilla tuotteilla.
PILOTTIHANKE JA KALUSTESUUNNITTELU TUKENA
Brand ID:n ja HalpaHallin yhteistyö on kestänyt jo yli 15 vuotta. Keväällä 2018 HalpaHalli uudisti koko myymäläkonseptinsa. Isojen, 4000–5000 m2:n myymälöiden ilmeuudistusta sujuvoitti Kokkolan myymälään tehty pilottihanke sekä Brand ID:n kautta saatu myymäläkonsepti- ja kalustesuunnittelu. Näin nähtiin, miten uusi myymäläkonsepti printti- ja kalustepuolen ratkaisuineen istuu myymälämiljööseen. Ajatukset ja ideat vietiin myöhemmin käytäntöön Brand ID:n kanssa.
TUULIKAAPISTA PERÄNURKKAAN
Brand ID toteutti mm. tilaa kiertävät friisit kohoteksteineen, kylmäkalusteiden kuvamateriaalit, sovituskoppien uudelleenteippaukset, massamyyntitelineet, -pöydät ja -lavat, opaste- ja infokyltityksen sekä kaiken myymälägrafiikan tuulikaapista lähtien. Vanhat ikkunateippaukset poistettiin. Ulkopintojen uudet teippaukset tehtiin kestämään haastavia säitä ja kiinteät, helppokäyttöiset ja muokattavat myymälämateriaalit aikaa.
– Brand ID:n piti painaa, toimittaa ja asentaa materiaalit ikkunateippauksineen 36 myymälään tiukassa aikataulussa. Pilottihanke oli tärkeä, koska siinä löydettiin konkreettisia ratkaisuja. Samalla ilmeni tarpeita sellaisille kalusteille joita meillä ei vielä ollut. Materiaalin siirto ja mittaaminen piti tehdä sentilleen joka myymälään. Projektinhallinta ja koordinointi olivat hyvissä käsissä, HalpaHallin varatoimitusjohtaja Ari Isohella kiittelee.
Kokkolan HalpaHalli Oy
Suomalainen vähittäiskaupan myymäläketju
1500 työntekijää
36 myymälää