Brand ID:n avainjuttu on tiimityö. Ja asenne. Koulutamme työtehtäviin ja ruokimme haluasi oppia uutta. Tekemisen kulttuuri ja asioiden yhdessä kehittäminen pienin askelin sujuvammaksi näkyy esimerkiksi siinä, että jokaisen idea on arvokas.
Me brändiläiset olemme rehtejä, avoimia, reippaita ja yhteistyövalmiita tiimipelaajia niin toisillemme kuin asiakkaillemme. Huumorintajuisiksikin meitä on joskus sanottu. Taisi olla vuosi 2019, ehkä huhtikuussa.
Olemme kasvava yritys, mikä tarkoittaa että toiminta kehittyy ja tuo tullessaan mielenkiintoisia työtehtäviä myös tulevaisuudessa. Vakavaraisena yrityksenä voimme tarjota monipuolisen urapolun kehittymiselle ja etenemiselle.
Avoimet työpaikat
MYYNTIASSISTENTTI PORIIN
Brand ID Group – Merkitsemme enemmän kuin tuotteita
Brand ID Group on vahvassa kasvussa oleva suomalainen konserni, joka yhdistää huippuluokan valmistusosaamisen, innovatiiviset ratkaisut ja asiakkaan arjen ymmärryksen. Meidän intohimomme on auttaa asiakkaitamme erottumaan – olipa kyseessä teollisuuden tarkkuutta vaativat merkintäratkaisut, älykkäät Smartdeck™-venekansituotteet tai vaikuttavat myynti- ja pakkausmateriaalit.
Toimimme siellä, missä brändit kohtaavat asiakkaansa. Asiakaskuntaamme kuuluu laajasti suomalaisia ja kansainvälisiä huippubrändejä, teollisuuden toimijoita sekä merkittäviä kotimaisia kaupan alan ketjuja.
Brand ID Groupin liikevaihto on noin 25 miljoonaa euroa, ja työllistämme jo noin 170 asiantuntijaa Porissa, Vaajakoskella, Pirkkalassa, Hyvinkäällä, Oulussa ja Helsingissä. Meillä jokaisella on tärkeä rooli – rakennamme tulevaisuutta, jossa brändit näkyvät, erottuvat ja kestävät.
Tule mukaan osaksi huipputiimiä – etsimme Myyntiassistenttia Poriin!
Kaipaatko toimistotyötä, jossa päivät eivät toista itseään ja saat olla tapahtumien keskiössä? Haluatko olla tärkeässä roolissa tukemassa myyntitiimiä ja palvelemassa asiakkaita? Jos nyökkäilit mielessäsi, saatat olla juuri se tekijä, jota myynnin tuen tiimimme etsii!
Haemme nyt reipasta ja toimeen tarttuvaa Myyntiassistenttia vakituiseen työsuhteeseen Poriin.
Millaiseen rooliin astut?
Myyntiassistenttina olet yhdistävä lenkki myyjien ja asiakkaiden välillä – varmistat, että arki sujuu ja asiakkaamme saavat parasta mahdollista palvelua. Työpäiväsi koostuvat monipuolisista tehtävistä, kuten:
tilausten käsittelystä,
hinnoittelusta ja tarjousten laatimisesta
asiakaspalvelusta ulkoisille ja sisäisille asiakkaille
ostotilausten tekemisestä
laskutuksesta
Miksi meille?
Meillä et ole vain osa työyhteisöä – olet osa yhdessä tekemisen kulttuuria, jossa autetaan, sparrataan ja tsempataan toisiamme eteenpäin. Uskomme siihen, että hyvä työpäivä syntyy yhdessä onnistumisesta. Työpisteesi sijaitsee Porin toimistollamme, mutta joustamme etätyön suhteen – elämä saa olla muutakin kuin kahdeksasta neljään.
Kuka sinä olet?
Toimelias ja aikaansaava – et pelästy, vaikka pöydällä olisi monta lankaa samaan aikaan.
Rohkea tarttumaan toimeen – ja kykenet mukautumaan muuttuviin tilanteisiin sujuvasti.
Tiimipelaaja – meille asenne ratkaisee! Positiivisuus ja hyvät vuorovaikutustaidot ovat sinulle luontaisia.
Huolellinen viimeistelijä – tehtävät viedään loppuun saakka.
Jos sinulla on kaupallisen alan koulutus (esim. merkonomi) tai kokemusta vastaavista tehtävistä, se on ehdottomasti plussaa! Tarvitset työssä myös sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa sekä hyviä tietoteknisiä valmiuksia.
Hae mukaan!
Tule tekemään töitä, joissa asiakaslähtöisyys, yhteistyö ja kehittyminen ovat arkipäivää. Me odotamme jo innolla, että kuulemme sinusta!
Lisätietoja tehtävästä antaa myynnin operatiivinen päällikkö Katriina Väisänen p. 044 981 7550 maanantaina 5.5. klo 14-15 ja torstaina 8.5. klo 9-10. Toimita cv ja hakemuskirje palkkatoiveineen torstaina 22.5.2024 mennessä sähköpostitse osoitteeseen katriina.vaisanen@brandid.fi – täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.