Olemme Alihankinta-messuilla
Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksessa
 25.–27.9. osastolla A 707!

Bauer Media

Näyttävät mainosmateriaalit radiokanaville ja festivaaleille

Brand ID:n suunnitteluosaamisen ansiosta Suomen suurin radiotalo voi käyttää painomateriaaleissaan erottuvia erikoispintoja ja -muotoja.

Audiobisneksen suunnannäyttäjä

Bauer Media on Suomen suurin radiotalo ja audiobisneksen suunnannäyttäjä Suomessa.

Vaikka yrityksen keskiössä ovat suositut audiosisällöt eri jakelualustoilla, Bauer Media näkee audion myös laajemmin: suurena potentiaalina markkinointiviestinnässä ja mahdollisuutena asiakkaiden liiketoiminnassa.

Bauer Media tarjoaa asiantuntemustaan monimediaiseen audiokonseptointiin, joka rakentaa tunnistettavia bränditarinoita.

VIP-pysäköintiruutuja ja lakana jäähallin julkisivussa

Brand ID ja Bauer Media ovat tehneet yhteistyötä eri muodoissa jo yli 10 vuoden ajan.

Bauer Media luottaa painomateriaaleissaan pääosin Brand ID:n tuottamiin ratkaisuihin – ulkomainostauluista mainoslakanoihin ja festivaalinäkyvyydestä beach flageihin.

Erikoisimpia töitä ovat olleet yksilöllisten VIP-pysäköintiruutujen teippaaminen ja yli 40-metrinen lakana Hartwall Arenan seinällä. Myös Himoksella järjestettävän Iskelmäfestivaalin näkyvyys on kokonaisuudessaan Brand ID:n tuotantoa.

Ideoita pallotellaan usein yhteisvoimin.

– Brand ID pystyy toimittamaan valmiit tuotteet nopeasti ja tarjoaa suunnitteluosaamista esimerkiksi erikoispinnoissa ja -muodoissa. He tietävät materiaalien ja tuotteiden käyttökelpoisuudet sekä lainalaisuudet.

– Kun saamme oikean ihmisen heti kiinni, voimme edetä saman tien. Tämä on merkittävä etu kiiretilanteissa. Brand ID:llä on kattava tuotantoketju, mikä tekee toimitusajoista erityisen lyhyitä, Bauer Media Oy:n luova johtaja Ismo Heikkilä kiittelee.

Brand ID:n ongelmanratkaisutaito arvossaan

Yhteistyön vaiheisiin kuuluu esimerkiksi raakatestaus voiko idean toteuttaa ja jos, niin miten? Bauer Mediassa arvostetaan Brand ID:n ongelmanratkaisutaitoa.

– Brand ID pohtii, miten idea toteutetaan, ei sitä että miksi sitä ei voi toteuttaa.

– Kumppanin panos teknisellä puolella ja toiminnallisuuden osalta on tärkeää. Samalla vapautuu resursseja, kun voi luottaa että kaikki tapahtuu ajallaan. Mikään ei ole jäänyt ikinä tekemättä, Heikkilä muistelee.
 

Bauer Media
  • Euroopan eniten kuulijoita tavoittava radiotoimija
  • Yli sata tv- ja radiokanavaa
  • Omistaa ja julkaisee noin 600 aikakauslehteä ja noin 400 digitaalista mediaa maailmanlaajuisesti
  • Suomessa mm. Radio Nova, Iskelmä, KISS, Radio City, SuomiRock ja Voice.fi
  • Kanavilla joka viikko lähes kolme miljoonaa kuuntelijaa