Ota yhteyttä

Pahvi valloittaa maailmaa

29.4.2021 klo 10.26
27.4.2021 klo 10.31
31.3.2021 klo 17.04
31.3.2021 klo 13.40
22.2.2021 klo 16.06
29.5.2020 klo 15.00
28.5.2020 klo 14.00
14.5.2020 klo 12.00
1.4.2020 klo 9.00
26.3.2020 klo 8.00
13.3.2020 klo 12.00
3.3.2020 klo 13.41
3.3.2020 klo 12.28
19.2.2020 klo 15.12
14.2.2020 klo 8.30
28.1.2020 klo 14.35
27.1.2020 klo 14.49
24.1.2020 klo 8.30
15.1.2020 klo 15.27
7.1.2020 klo 8.30
31.12.2019 klo 8.00
2.12.2019 klo 15.00
20.11.2019 klo 12.39
18.11.2019 klo 13.29
2.10.2019 klo 12.25
13.9.2019 klo 12.01
11.9.2019 klo 11.01
30.8.2019 klo 15.01
22.8.2019 klo 14.00
31.7.2019 klo 15.27
12.6.2019 klo 13.00
5.6.2019 klo 13.00
23.5.2019 klo 16.01
22.2.2021 16.06

Pahvista on moneen.

Se on jo nyt maailman käytetyin pakkausmateriaali. Pahvia on käytetty jopa autonosissa ja siitä tehdään huonekaluja. Pahvin avulla ehkäistään myös ilmastonmuutosta.

Pahvi – ja erityisesti aaltopahvi – on pakkausmateriaalina todella nerokas. Aaltopahvin etuja ovat esimerkiksi keveys yhdistyneenä lujuuteen ja kestävyyteen. Se suojaa tuotteita luotettavasti, mutta ei nosta kuljetuksen bruttopainoa. Se on myös hygieeninen. Lisäksi aaltopahvin kierrätysaste on korkea kaikkialla maailmassa, kertoo Suomen Aaltopahviyhdistys ry:n toiminnanjohtaja Eija Jokela.

Aaltopahvin maailmanvalloitus ei ole pysähtymässä. Jokelan mukaan ennusteet kertovat, että aaltopahvin käyttö kasvaa tulevaisuudessa 4 prosentin vuositasoa.

Tulevaisuudessa pahvi on yhä olennaisempi osa yhteiskuntaa, sillä yritykset ovat alkaneet osata hyödyntää pahvia markkinointimielessä.

Jokela uskoo, että pahvissa voisi olla jopa kilpailuetu monelle kotimaiselle yritykselle.

Kuinka suuren erottavuuden tuote voisikaan kaupassa saada, jos tuote olisikin pakattu kauniisti painettuun pahvilaatikkoon? Sen sijaan, että se on esillä tismalleen samalla tavalla kuin muutkin tuotteet, Jokela miettii.

 

Monipuolinen_aaltopahvi.jpg

Brand ID täyttää kaikki pahvitarpeenne 

Onko yrityksellänne tarvetta aaltopahvisille tuotepakkauksille, myyntitelineelle tai kuljetuspakkauksille?

Brand ID on apuna kaikissa tapauksissa.

Avaimet käteen -periaatteella pystymme tarjoamaan monipuolisesti lähes kaikkia ratkaisuja, kertoo Brand ID Display & Packaging Oy:n toimitusjohtaja Tero Luoma.

Luoma muistuttaa, että pahvi on hyvin monikäyttöinen materiaali, jonka käytölle on rajana käytännössä vain mielikuvitus. Brand ID:n konekanta puolestaan mahdollistaa pahvin hyödyntämisen kaikkien tarpeiden mukaisesti – oli tarvetta isokokoisille laatikoille tai korkealaatuisesti painetuille tuotepakkauksille.

  • Yhdestä paikasta saa kaiken. Meillä on käytössä kaikki painomenetelmät, ja meiltä saa kaikki erä- ja pakkauskoot sekä aaltopahvityypit pakkaustarvikkeineen.
  • Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme aina järkevimmän ratkaisun. Tarvitsi asiakas sitten 50 000 tai 50 pahvista tuotetta, niin me pystymme nämä toiveet toteuttamaan.

Pahvi1.jpg