Ota yhteyttä

Myyntiteline rakentaa brändiä

11.9.2019 11.01

Onnistunut display- eli myyntiteline on paljon enemmän kuin tuote: se on ideoinnin ja yhteisen suunnittelun tulos, jossa palvelu ja osaaminen tehostavat asiakkaan tuotteiden myyntiä ja tuottavat lisäarvoa.

Brand ID valmistaa Suomen monipuolisimpia materiaaleja myymälämarkkinointiin melkein mistä tahansa: pahvista, kartongista, muovista, puusta tai metallista sekä näiden yhdistelmistä. Asiakas voi toteuttaa myymälämarkkinoinnin ja esillepanon sujuvasti saman katon alla. Brand ID varmistaa brändin yhtenäisyyden huipputekniikan avulla.

– Suomen suurimmat offset-painokoneet ja vahvin tulostus- ja seripaino-osaaminen auttavat asiakasta liiketoimintansa kehittämisessä. Voimme painaa isonkin telineen kokonaan offsetillä, Brand ID Display & Packaging Oy:n toimitusjohtaja Tero Luoma kertoo.

Brand ID Puuvillan Citymarket006.jpg

Tutkimus: teline myy moninkertaisesti

Hyvä suunnittelu tekee myyntitelineistä kustannustehokkaita: Telineissä olevien osamäärien optimointi, sekä kokoamis -ja täyttämistyötä nopeuttavat rakennesuunnittelun yksityiskohdat tuovat helppoutta ja kustannussäästöä materiaalien käsittelyyn ja hallintaan. Samalla telineiden onnistunut esillepano myymälässä varmistetaan tukemalla sitä tarvittaessa sähköisillä tai painetuilla kokoamisohjeilla. Hyvin suunniteltu ja korkealuokkaisesti painettu teline lisää brändin näkyvyyttä ja mahdollistaa kaupassa tehtävien ostopäätöksien helppouden. Kauppa ottaa tuntemattoman tuotteenkin myyntiin, jos sille on käytössä erillinen teline. Jos tuote myy, se saa vakiohyllypaikan.

– Modulaarisuuden ansiosta telineiden rakenteista saadaan yhtenäisiä, mikä tuo rauhallisuutta ja lisää myyntiä. Erikokoiset ja -korkuiset telineratkaisut voivat vierekkäin näyttää levottomilta. Suunnittelussa huomioimme tämänkin jo ajoissa, kun näemme, millainen on asiakkaan telinevalikoima, avainasiakaspäällikkö Mira Eklund valaisee.

– Huomio ja heräteostosten mahdollisuus telineen avulla on eri luokkaa kuin hyllyssä. Tutkimusten mukaan tuote myy moninkertaisesti omassa telineessään, avainasiakaspäällikkö Seija Fabritius tietää lähes 30 vuoden myyntitelinekokemuksella.