Brand ID on ylpeästi kotimainen

8.12.2021 klo 11.25
1.11.2021 klo 15.40
17.9.2021 klo 9.18
20.8.2021 klo 12.04
30.7.2021 klo 15.41
30.7.2021 klo 14.02
14.6.2021 klo 12.46
1.6.2021 klo 13.48
31.5.2021 klo 14.57
29.4.2021 klo 10.26
27.4.2021 klo 10.31
31.3.2021 klo 17.04
31.3.2021 klo 13.40
22.2.2021 klo 16.06
29.5.2020 klo 15.00
28.5.2020 klo 14.00
14.5.2020 klo 12.00
1.4.2020 klo 9.00
26.3.2020 klo 8.00
13.3.2020 klo 12.00
3.3.2020 klo 13.41
3.3.2020 klo 12.28
19.2.2020 klo 15.12
14.2.2020 klo 8.30
28.1.2020 klo 14.35
27.1.2020 klo 14.49
24.1.2020 klo 8.30
15.1.2020 klo 15.27
7.1.2020 klo 8.30
31.12.2019 klo 8.00
2.12.2019 klo 15.00
20.11.2019 klo 12.39
18.11.2019 klo 13.29
2.10.2019 klo 12.25
13.9.2019 klo 12.01
11.9.2019 klo 11.01
30.8.2019 klo 15.01
22.8.2019 klo 14.00
31.7.2019 klo 15.27
12.6.2019 klo 13.00
5.6.2019 klo 13.00
23.5.2019 klo 16.01
1.11.2021 15.40

Kotimaisuus ja vastuullisuus ovat Brand ID:n, porilaislähtöisen perheyrityksen tärkeitä arvoja. Brändäämiseen erikoistuneen yrityksen kotimaisuudesta viestii nyt myös Proudly Printed in Finland -tuotemerkki, jonka graafisen alan yritysten kattojärjestö Fespa Finland on ottanut käyttöön. 

Proudly Printed in Finland -merkillä halutaan tuoda esiin kotimaisen työn merkitystä, joka on pandemian aikana entisestään korostunut. Fespan lanseeraama ydinviesti on: Me painamme ja tuotamme suomalaisia tuotteita suomalaisille. 
Tuotemerkin saavat käyttöönsä yritykset, jotka ovat yli 50-prosenttisesti suomalaisessa omistuksessa ja maksavat veronsa Suomeen. Yrityksen tuotannosta ja muista toiminnoista vähintään 2/3 tulee olla Suomessa.

Brand ID:lla on toimipaikkoja ja tuotantoa eri puolilla Suomea, lisäksi asennustiimit kiertävät maatamme ristiin rastiin. Lisäksi välilliset työllistävät vaikutukset ovat merkittävät. Työntekijöitä on noin 150.

Tiesitkö? Yksittäisen kuluttajan valinnoilla on huima vaikutus. Jos jokainen suomalainen ostaisi 100 eurolla enemmän kotimaisia palveluita ja tuotteita vuodessa, työllisyysvaikutus olisi jopa 10 000 työpaikkaa.

Vastuullisuus kattaa koko ketjun 

Vastuullisuus, kierrätettävät ja ympäristöystävälliset materiaalit sekä vihreät ratkaisut ovat Brand ID:n toiminnan keskiössä. Se otti ISO14001 -ympäristösertifikaatin käyttöön jo vuonna 2004. 

Avain kasvuun ja menestykseen on osaavassa ja sitoutuneessa henkilökunnassa. Vastuullisuus näkyy vahvasti myös yrityskulttuurissa. Toimintaa kehitetään ja yritystä johdetaan Kaizen-filosofialla. 

Vahvasta kasvusta kertovat myös viime aikojen yrityskaupat. Osaksi Brand ID Groupia siirtyi Hyvinkäällä toimiva miljöö- tai brändinäkyvyyden ratkaisuihin erikoistunut Fenix Sign ja Hamari Group, joka puolestaan luo kokonaisratkaisuja dynaamiseen hinnoitteluun, työajan säästöön ja hävikin hallintaan.

fespa.pngMikä on Fespa Finland? Graafisen alan yritysten kattojärjestö jakaa tietoa, kehittää ammattitaitoa sekä kehittää painamisen ja tulostamisen toimialaa. Se auttaa jäsenyrityksiä verkottumaan, yhdistää alan osaajia ja tarjoaa kansainvälisiä kontakteja.