Ota yhteyttä

Brand ID toteutti Allegro-junien uuden ilmeen

14.6.2021 klo 12.46
1.6.2021 klo 13.48
31.5.2021 klo 14.57
29.4.2021 klo 10.26
27.4.2021 klo 10.31
31.3.2021 klo 17.04
31.3.2021 klo 13.40
22.2.2021 klo 16.06
29.5.2020 klo 15.00
28.5.2020 klo 14.00
14.5.2020 klo 12.00
1.4.2020 klo 9.00
26.3.2020 klo 8.00
13.3.2020 klo 12.00
3.3.2020 klo 13.41
3.3.2020 klo 12.28
19.2.2020 klo 15.12
14.2.2020 klo 8.30
28.1.2020 klo 14.35
27.1.2020 klo 14.49
24.1.2020 klo 8.30
15.1.2020 klo 15.27
7.1.2020 klo 8.30
31.12.2019 klo 8.00
2.12.2019 klo 15.00
20.11.2019 klo 12.39
18.11.2019 klo 13.29
2.10.2019 klo 12.25
13.9.2019 klo 12.01
11.9.2019 klo 11.01
30.8.2019 klo 15.01
22.8.2019 klo 14.00
31.7.2019 klo 15.27
12.6.2019 klo 13.00
5.6.2019 klo 13.00
23.5.2019 klo 16.01
31.3.2021 17.04

Junakokonaisuuden sisä- ja ulkokuoren uudistuksessa tarraa käytettiin yli 4000 m²

Brand ID toteutti uuden ilmeen yhteistyössä VR:n ja Karelian Trains Ltd:n kanssa. Neljän junan kokonaisuus uudistettiin loppuvuoden 2018 ja alkuvuoden 2019 aikana, ja uudella ilmeellä varustetut junat kuljettavat nyt matkustajia entistä viihtyisämpinä Helsingin ja Pietarin välillä.

Junien ulkokuoret uudistettiin yliteippauksilla, joiden tulee kestää ääriolosuhteita kesän paahtavista helteistä talven hyytäviin pakkasiin. 180 metrin mittaisen junan ulkopintojen teippaamiseen kului yli 1000 m² tarraa ja kokonaisuudessaan 4000 m².

Siinä missä ulkopintojen teippaukset ovat säiden armoilla, sisäseiniä koristavien teippausten pitää kestää satojen tuhansien matkustajien kulutusta. Korkean kulutuskestävyyden lisäksi käytetyt materiaalit ovat matkustajien turvallisuuden takaamiseksi paloluokiteltuja ja ilmeen raikkauden säilyttämiseksi graffitisuojattuja ilkivaltaa vastaan.

Koko junakokonaisuuden sisä- ja ulkokuoren uudistuksessa tarraa käytettiin yli 4000m2. Tarrojen asennus toteutettiin Brand ID:n taitavien asentajien toimesta avaimet käteen -periaatteella. 

  • slide
  • slide
  • slide
  • slide