Ota yhteyttä

Brand ID mukana Sign, Print & Packissa sekä PacTecissa 11.-12.3

1.4.2020 klo 9.00
26.3.2020 klo 8.00
13.3.2020 klo 12.00
3.3.2020 klo 13.41
3.3.2020 klo 12.28
19.2.2020 klo 15.12
14.2.2020 klo 8.30
28.1.2020 klo 14.35
27.1.2020 klo 14.49
24.1.2020 klo 8.30
15.1.2020 klo 15.27
7.1.2020 klo 8.30
31.12.2019 klo 8.00
2.12.2019 klo 15.00
20.11.2019 klo 12.39
18.11.2019 klo 13.29
2.10.2019 klo 12.25
13.9.2019 klo 12.01
11.9.2019 klo 11.01
30.8.2019 klo 15.01
22.8.2019 klo 14.00
31.7.2019 klo 15.27
12.6.2019 klo 13.00
5.6.2019 klo 13.00
23.5.2019 klo 16.01
31.1.2019 klo 16.01
3.3.2020 12.28
Tervetuloa kevään kovimpaan graafisen viestinnän tapahtumaan Sign, Print & Packiin 11.-12.3.2020

Painoalan kovimmat yritykset kokoontuvat jälleen Helsingin messukeskukseen. Katsasta kekseliäimmät tuoteuutuudet ja hyödyllisimmät palvelut ilmeuudistusten ja myymälämarkkinoinnin saralla osastollamme 1085.

Olipa tarpeesi huomiota herättävä lattiatarra, näyttävä logoratkaisu, kekseliäs kampanjamateriaali, erottuva jättibanderolli tai vaikkapa myymälätilan konseptointi nollasta, löydät ratkaisun ja osaamisen meiltä. 

Brand ID Vaajakoski003.jpg       Ultra Action Park023.jpg    Brand ID Nestetarrat asennus004.jpg

Samaa aikaa Sign, Print & Packin kanssa järjestetään kevään merkittävin pakkausalan tapahtuma PacTec !

Pakkausalan isoimmat tekijät esittelevät osaamistaan PacTec-messuilla. Löydät meidät osastolta 3 C 41.

Olipa tarpeesi erottuva myyntiteline, kestävä kaluste tai brändätty pakkaus, tarjoamme kekseliään ratkaisun kaikkiin tarpeisiin. Esittelemme alan uudet tuulet ja kuuntelemme herkällä korvalla miten voimme parhaiten auttaa juuri sinun brändisi esille tuomisessa. 

Display & Packaging tuotekuva.jpg   Display & Packaging tuotekuva057.jpg   Display & Packaging tuotekuva018.jpg

 

Rekisteröidy kävijäksi ja poikkea osastoillemme vaihtamaan kuulumisia ja keskustelemaan, miten voimme olla avuksi brändisi esiin tuomiseksi.

TUTUSTU MULLISTAVAAN UUTUUSPALVELUUN:
RETAILTECH NOSTAA KAUPAN ANALYTIIKAN UUDELLE TASOLLE

Kävijämäärät ja myyntiluvut ovat fyysisten liikepaikkojen tuttuja mittareita, jotka kertovat miten paljon myyntiä on suhteessa asiakasmäärään. Ne eivät kuitenkaan kerro mitään siitä, mitä kaupassa tapahtuu sisääntuloporttien ja kassan välillä. Ja juuri asiakkaiden käyttäytymisessä myymälän sisällä piilee avain toiminnan kehittämiseen ja myynnin kasvattamiseen.

Uusi RetailTech-palvelu tarjoaa ennen näkemättömän mahdollisuuden päästä käsiksi tähän tietoon. Kauppaan sijoitettavien konenäköön perustuvien seurantalaitteiden avulla saadaan samanlaista tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä myymälässä, kuin verkkokaupassa saadaan verkkosivuanalytiikalla. 

Lue lisää palvelusta täältä ja tule tutustumaan siihen käytännössä osastoillamme 1085 ja 3 C 41!

Kuva3.png    retailtech.PNG   Kuva1.png