Ota yhteyttä

Brand ID jakaa iloa porilaisille lapsiperheille

29.5.2020 klo 15.00
28.5.2020 klo 14.00
14.5.2020 klo 12.00
1.4.2020 klo 9.00
26.3.2020 klo 8.00
13.3.2020 klo 12.00
3.3.2020 klo 13.41
3.3.2020 klo 12.28
19.2.2020 klo 15.12
14.2.2020 klo 8.30
28.1.2020 klo 14.35
27.1.2020 klo 14.49
24.1.2020 klo 8.30
15.1.2020 klo 15.27
7.1.2020 klo 8.30
31.12.2019 klo 8.00
2.12.2019 klo 15.00
20.11.2019 klo 12.39
18.11.2019 klo 13.29
2.10.2019 klo 12.25
13.9.2019 klo 12.01
11.9.2019 klo 11.01
30.8.2019 klo 15.01
22.8.2019 klo 14.00
31.7.2019 klo 15.27
12.6.2019 klo 13.00
5.6.2019 klo 13.00
23.5.2019 klo 16.01
31.1.2019 klo 16.01
1.4.2020 9.00

Tarra-arkki ja puuhavihko kilahtavat tänään 1800 porilaiseen postilaatikkoon. Brand ID:n, Tactic Gamesin ja Glad Median yhteistempaus haluaa tuoda iloa kotona aikaansa viettävien perheiden elämään.

Etätyöskentely on juuri nyt tuttua monille perheille. Vanhemmat tekevät töitä kotona ja lapset opiskelevat etänä.

Näistä kokemuksista syntyi ajatus hyvän mielen tempauksesta. Tänään keskiviikkona lapsiperheiden suosimien alueiden postilaatikkoon kilahtaa tarra-arkkeja ja puuhavihkoja.

-          Mietimme, miten voisimme omalla panoksellamme tuoda iloa ja helpotusta lapsiperheiden arkeen. Siitä sai alkunsa idea tempauksestamme. Yrityksemme päätuotteena on tarra sen kaikissa muodoissa, joten valinta oli selkeä. Haluamme kantaa oman kortemme kekoon ja auttaa uudenlaisten arjen haasteiden keskellä, Brand ID:n toimitusjohtaja Juha Heljakka kertoo.

Pieniä iloisia hetkiä001.jpg

Puuhakirjat ovat Tactic Gamesin tuotantoa. Kansainvälinen pelivalmistaja oli heti mukana tempauksessa lahjoittamalla laatikkokaupalla puuhaa perheen pienimpien iloksi. ”Pieniä hetkiä” -tarra-arkin suunnittelusta vastaa Glad Median tuottaja ja AD Anu Glad.

-          Arkin inspiraationa ovat kaikki 2-vuotiaan lapseni suosikkiasiat. Pelejä, kirjoja ja leikkejä tarvitaan nyt paljon, että pieni energiapakkaus saa tarpeeksi tekemistä kotipäivien ohjelmaksi, hän sanoo.

Brand ID on tehnyt viimeisen vuoden ajan vahvaa yhteistyötä Glad Median kanssa. Glad Media on muun muassa tuottanut Brand ID:lle asiakaslehtiä ja messumateriaaleja. Glad Media olikin luonnollinen kumppani tämän iloisen tempauksen toteuttamisessa.

Brand ID haluaa kannustaa myös muita yrityksiä tekemään hyvän mielen asioita.

-          Haastamme muut yritykset tekemään vastaavia tempauksia. Selätämme tämän kriisin yhdessä jakamalla hyvää mieltä ja toivoa ympäristöömme, Juha Heljakka toteaa.

Hyvää kevättä toivottaa Brand ID, Tactic Games ja Glad Media!

Pieniä iloisia hetkiä004.jpg

 

Lisätietoja:

Markkinointikoordinaattori Linnea Mattila, Brand ID Oy, linnea.mattila(at)brandid.fi +358 44 738 1925
Brand ID Oy on teollisuusmerkintöihin ja myymälä- ja yritysilmeisiin erikoistunut painotalo

Toimitusjohtaja Tomi Glad, Glad Media Oy, tomi.glad(at)gladmedia.fi 040 510 7042
Glad Media Oy on porilainen viestinnän tuotantoyhtiö

Markkinointipäällikkö Jemina Heljakka, jemi.heljakka(at)tactic.net, +358 2 6244 123
Tactic Games Oy on kansainvälinen pelivalmistaja

 ​​